piątek, 23 listopada 2012

Sałatka z surimi


Kupiłam  paluszki z kraba. Tak, niezły z tego kraba krab, bo krabem wcale nie jest!  Jak wyczytałam, głównym ich składnikiem jest surimi, czyli zmielone mięso ryb, najczęściej pangi lub morszczuka! Nie zniechęciłam się, postanowiłam zrobić sałatkę. Przepis ten jest internetowo- własny, zmodyfikowany. A sałatka i tak pachnie (pachnie?) rybą .


Składniki: 

- paluszki surimi mrożone,
- groszek zielony (pół puszki),
- szczypiorek,
- ugotowane, utarte dwa jajka,
- serek wiejski,
- ogórek konserwowy (ja mam takie mamusine, z miodem, mniam!),
- pieprz, sól,
- majonez.


Wykonanie:

 Co tu dużo pisać : paluszki, ogórki, szczypiorek pokroić, groszek przecedzić i wsypać, serek wiejski przelać, jajka utrzeć. Całość wymieszać, doprawić, dodać majonez J















Voila!

Podawałam drugiemu brzuszkowi z winem różowym półwytrawnym J.
Smacznego!

1 komentarz: