piątek, 23 listopada 2012

Łosoś w sobie koperkowym z warzywami z patelni



Hejka!

Ponieważ dziś jest piątek przyrządziłam rybę. Łososia J Uwielbiam go z moim drugim brzuszkiem, szczególnie z sosem koperkowym i takiego właśnie przyrządziłam. Do tego dodałam warzywa na patelni z równie ulubionymi przez nas pomidorami suszonymi J 
To danie w zasadzie nie wymaga wiele roboty, ale po kolei.


Składniki:

- 2 paczki świeżego łososia (ja kupiłam w Lidlu),
- sok z cytryny,
- pieprz, sól, przyprawa do ryby,
- warzywa z worka.

Sos:

- śmietana 18%,
- koperek,
- kostka rosołowa,
- łyżka masła,
- łyżka mąki


Wykonanie:

Łososia myje, odsączam w ręcznik kuchenny, wycinam spód, przyprawiam z obydwu stron, polewam sokiem z cytryny, nacieram rybkę. Daję na rozgrzaną oliwę, smażę z dwóch stron.
W między czasie na patelnie wyrzucam warzywa, smażę, doprawiam (z reguły przyprawa jest już gotowa w opakowaniu).

Robię sosik do rybki:

Przygotowuję zasmażkę (masło z mąką „przysmażam” w rondelku), rozpuszczam w szklance gorącej wody kostkę rosołową, wlewam to potem do zasmażki. Następnie dodaję śmietanę i pokrojony koperek, całość duszę, polewam sosikiem rybkę i gotowe J.


Voila!









Sosik:








Całość:




Pycha!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz