niedziela, 17 lutego 2013

Kokosowe Brownie Walentynkowe


Siema!

Ależ się opuściłam w tych przepisach! Postaram się nadrobić troszkę zaległości:).
Przygotowałam mojemu drugiemu brzuszkowi niespodziankowe walentynkowe brownie kokosowe!
Ciasto nabrało jeszcze uroku, bo upiekłam je w serduszkowej formie :).
Przepis zaciągnęłam z Internetu.


Składniki:

- 180 g masła,
- 2 czekolady gorzkie ( ok 200 g),
- 3 jajka,
- krem kokosowy ( z puszki, słoiczka gotowy, ale można też samemu sporządzić!),
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
- 120 g mąki,
- 200 g cukru.


Wykonanie:







Masło rozpuścić z czekoladą w misce ustawionej na garnku z gotującą się wodą, lekko przestudzić.



Dodać krem kokosowy i lekko roztrzepane jajka, wymieszać łyżką.



W drugiej misce wymieszać mąkę, cukier i proszek dopieczenia, a następnie dodać do masy czekoladowej.



 Wlać do formy i piec przez ok 30 min w temp 180 stopni. Ostudzić, pokroić J
Ciasto powinno być mokre w środku:).



Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz