sobota, 15 grudnia 2012

Sałatka z pora

Nigdy  do tej pory nie robiłam takiej sałatki.  Zachęciła mnie do zrobienia jej Madzia,  u której spróbowałam ją po raz pierwszy i bardzo mi posmakowała J  Przepis można modyfikować, ale ogólnie jest bardzo prosty.


 
Składniki:

- jeden por,
- kukurydza (dodałam od siebie),
- 3 ugotowane jajka,
- utarty ser żółty,
- majonez,
- sól, pieprz

Można dodać szczypiorek lub jabłko utarte.  Co kto lubi i ma w lodówce J





Wykonanie:



 Jajka ugotować na twardo. Pora pokroić wzdłuż, potem w poprzek..




 ... następnie „zaparzyć”: ja idąc za wskazówką Magdy, oprócz tego, że włożyłam go do wrzątku, to jeszcze przez moment troszkę podgotowałam tego pora. Można tu dodać ciut cukru. Przecedzić. 



Wsypać kukurydze, pora, utarte bądź pokrojone jajka do miski, ser, przyprawić, dodać majonezu, wymieszać.

   

 Proste, szybkie i smaczne J




 Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz